Beata Jaworska

Foodservice Category & Marketing Manager / Kraft Heinz

Posiada 15-letnie doświadczenie marketingowe, pracując w biznesie gastronomicznym z ramienia marek takich jak Heinz, Pudliszki, Winiary, Garden Gourment, Chef, Magii, Kit Kat, Lion.

Swoją karierę konsekwentnie kieruje na podstawie FOOD – zaczynając od studiów z zakresu Technologii Żywności i Żywienia Człowieka na SGGW, na Wydziale LIFE University of Copenhagen – łączy wiedzę technologiczną, koncepcyjną ze skupieniem na potrzebach i wyzwaniach branży gastro.

Kto miał okazję ją poznać, ten wie, że to „kobieta petarda”, która czuje powołanie do rzeczy, które niełatwo jest „ugryźć”. Jest pasjonatką gastro, której rozwój stara się wspierać poprzez różne projekty, a przede wszystkim konkursy kulinarne, które wyłoniły wiele talentów polskiej gastronomii m.in.:

  • będąc organizatorką polskiej edycji globalnego programu Heinz Selection, wyróżniającego najlepsze burgerowe restauracje na świecie, których dwie edycje odbyły się na Gastrotargach SMAKKi,
  • będąc organizatorką czterech edycji CHEF Culinary Cup, który miał nawet poziom międzynarodowy dla rynków Europy Środkowej i Wschodniej,
  • wspierając dwukrotnie polskie eliminacje do Bocus d’Or z ramienia marki CHEF.

Od stycznia 2025 jest osobą koordynującą oraz prowadząca konkurs Street Food Masters.