21 marca 2024, w ramach Gastrotargów SMAKKi, odbyła się druga edycja Cup of Poland – innowacyjnego wydarzenia kawowego, dedykowanego wyborowi najlepszej kawy w Polsce.
Konkurs Cup of Poland obejmował trzy kategorie: Customer Choice, Public Choice oraz Professional Choice. W ten sposób zarówno miłośnicy kawy, szeroka publiczność, jak i doświadczeni sędziowie specjalizujący się w profesjonalnej ocenie kaw mieli okazję wyłonić swoich faworytów spośród polskich palarni.
Cup of Poland nie ogranicza się jedynie do spotkania przedstawicieli kawowych korporacji z branżą kaw speciality, lecz stanowi również doskonałą okazję do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych. Od samego początku celem imprezy jest stworzenie platformy umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych zarówno dla istniejących, jak i nowych palarni działających na rynku. Biorąc pod uwagę, że w Cup of Poland mogą wziąć udział wyłącznie palarnie działające w Polsce – wydarzenie to stanowi znakomitą promocję dla krajowych producentów kawy.
Dziękujemy wszystkim Sponsorom za wsparcie i pomoc przy organizacji tego wydarzenia.