Nie tylko online generuje leady. Dołącz do grona wystawców gastrotargów SMAKKi i przekonaj się sam

Wielorakość kanałów dystrybucji i sprzedaży oraz możliwości dotarcia do klienta są obecnie większe niż kiedykolwiek. Olbrzymią rolę już od dawna odgrywa digital a pandemia COVID-19 jeszcze bardziej przyspieszyła przeniesienie się biznesu i konsumentów do cyfrowego świata. A nie tak dawno, znaczenie digitalu w budowanie relacji na taką skalę było trudne do wyobrażenia. Dzisiaj natomiast nikogo już nie dziwi kalendarz wypełniony spotkaniami na Zoomie, Teamsach czy innych aplikacjach umożliwiających komunikację online. Wszyscy przyzwyczailiśmy się już do niezaprzeczalnych korzyści, jakie oferują tego rodzaju rozwiązania. Przecież wystarczy niemal jedno kliknięcie, abyśmy przenieśli się z jednego spotkania na drugie.

A jednak momentami czujemy przesyt. Niby jesteśmy zadowoleni, ponieważ nie tracimy czasu na dojazdy i doceniamy wygodę prowadzenia rozmów z dowolnego miejsca, ale brakuje nam czasu na tzw. small talk, czyli niezobowiązującą pogawędkę zanim wpadniemy w skrupulatne realizowanie agendy spotkania. Wpadając z jednego spotkania online w drugie bez żadnej przestrzeni na chociażby odrobinę ruchu i rozmowę z naszym kontrahentem o tym, co nie jest bezpośrednio związane z tematem, który łączy nas zawodowo, dostajemy zadyszki, stajemy się paradoksalnie mniej produktywni i, co ważne, nie mamy szans na zbudowanie prawdziwie wartościowych relacji. Musimy pamiętać, że nawet w biznesie pozostajemy nadal ludźmi i potrzebujemy od czasu do czasu wyjść poza sztywne ramy zaplanowanych punktów do przedyskutowania i poświęcić czas na rozmowę o podróżach, rozrywce czy pasjach. To również z takich nitek utkane są autentyczne i silne biznesowe relacje, dlatego też spotkań face-to-face, na których jesteśmy obecni fizycznie, nie może zabraknąć w żadnej strategii sprzedażowej, bo to one, poprzez zupełnie inną dynamikę kontaktu, umożliwiają wymianę tego rodzaju myśli.

Jak zatem pogodzić skuteczność spotkań offline, na których dodatkowo możemy wykorzystać całe spektrum komunikacji niewerbalnej z szybkością, jaką gwarantują nam rozwiązania cyfrowe?

Odpowiedzią są targi, czyli połączenie tego, co najlepsze w spotkaniach online i offline. W ciągu zaledwie 3 dni organizatorzy zapewniają dostęp do tysięcy potencjalnych klientów, z którymi możemy wejść w bezpośrednią interakcję i nawiązać owocną współpracę. W sprzyjającej atmosferze możemy porozmawiać i dopiąć szczegóły wspólnych spraw z decydentami i profesjonalistami, z którymi jesteśmy już w kontakcie online czy telefonicznym a także dotrzeć do nowych przedstawicieli rynku, do których nie udało nam się dotrzeć innymi kanałami. Tylko od nas zależy, jak wykorzystamy ten ogromny potencjał.

Wydarzenia targowe, tak jak spotkania offline, nie znikają z naszego profesjonalnego życia a nawet wydaje się, że będą zyskiwały na znaczeniu wobec coraz szybciej postępującej digitalizacji biznesu i naszego życia zawodowego. Gastrotargi SMAKKi powstały między innymi z takiego właśnie założenia. Budowane na ugruntowanej, wieloletniej branżowej wiedzy właścicieli oraz osób kierujących poszczególnymi obszarami projektu, nie bojących się jednocześnie odważnego, nieszablonowego podejścia do prowadzenia biznesu, udowadniają, że połączenie przeszłości i przyszłości to doskonały przepis na stworzenie nowoczesnego wydarzenia targowego. Ci, którzy zdecydują się na udział w marcowym debiucie targów, czeka całe mnóstwo korzyści, nie tylko tych sprzedażowych, dlatego zachęcamy do zaprezentowania swojej oferty i dołączenia do grona wystawców pierwszej edycji gastrotargów SMAKKi. Pomimo tego, że sprzedaż stoisk rozpoczęła się niedawno, powierzchnia wystawiennicza zapełnia się dynamicznie, dlatego nie warto zwlekać z decyzją.

Zapraszamy do rozmowy i kontaktu. Wspólnie wybierzemy najlepszą dla Was formę ekspozycji.

Używamy ciasteczek aby personalizować treść oraz reklamy a także umożliwić Państwu wygodną nawigację i zapamiętywanie ustawień użytkowników. Mogą Państwo nie zgodzić się na użycie ciasteczek poprzez wybór opcji "Odrzuć", jednak spowodować to może niepoprawne funkcjonowanie serwisu i usług z nim związanych. View more
Cookies settings
Zaakaceptuj
Odrzuć
Ustawienia prywatności i ciasteczek
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Poniższa Polityka Prywatności – klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego www.smakki.pl lub usług dostępnych za jego pośrednictwem Polityka Prywatności zawiera informacje wymagane przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Całość do przeczytania pod tym linkiem
Save settings
Cookies settings