Do programu Heinz Selection dołączyło kolejne 10 najlepszych burgerowni w Polsce. To zwycięzcy tegorocznego konkursu #HEINZSelectionFinals, którego finał odbył się podczas naszych SMAKKów. Czeka na nich wyjątkowa społeczność Heinz Selection oraz dostęp do unikalnej wiedzy i aktywacji.
RĘKAWICE PODJĘŁO KILKUDZIESIĘCIU BURGER MASTERÓW Z CAŁEJ POLSKI
To już druga edycja tego globalnego wydarzenia #HEINZSelection w Polsce. Wśród tegorocznych finalistów znalazło się dwadzieścia burgerowni wyłonionych na podstawie rekrutacji online. Pojawiło się wiele nowych twarzy, a także uczestnicy, którzy postanowili ponownie zmierzyć się z wyzwaniem. Burger Masterzy poza umiejętnościami kulinarnymi i kreatywnością musieli wykazać się stalowymi nerwami, bowiem mijający czas budował odczuwalną presję. W przygotowaniu burgera konkursowego należało uwzględnić wykorzystanie sosu/sosów HEINZ.
JURY Z RÓŻNYCH ZAKĄTKÓW ŚWIATA WYBRAŁO NAJLEPSZYCH!
Uczestnicy swoje dzieła zaprezentowali przed doświadczonymi szefami kuchni z wielu części świata. W skład jury profesjonalnego weszli doradcy kulinarni Kraft Heinz zarówno z Polski, jak i USA, Brazylii, Hiszpanii i Libanu oraz eksperci partnerów Aviko HoReCa Polska i RM Gastro. Po każdej turze swoją opinię dotyczącą konkursowych pozycji wyrażali reprezentanci jury degustacyjnego w składzie: manager odpowiedzialny za rozwój marki Heinz na ⅓ świata Steve Chantry oraz topowi Influencerzy – Maciej je, Bagiński oraz Jawor.
Po zaciętej walce Burger Masterów eksperci wyłonili zwycięzców.
Oto lokale wybrane w tej edycji:
● Faceburger, Kielce
● KraCow Burgers, Kraków
● SmaszMi, Łódź
● Gęba w niebie. Burgery & Pizza, Białystok
● The Goood Burger, Warszawa
● BRO Burger, Żory
● Matt’s Cheesesteaks, Kraków
● CHAPS gastropub, Gliwice
● Lucky food Burger, Kraków
● Dzika Kuchnia, Szczecin
ZWYCIĘSTWO W KONKURSIE TO POCZĄTEK WSPÓŁPRACY Z HEINZ
Konkurs #HEINZSelectionFinals to początek przygody Burgerowni z marką HEINZ. Zwycięzcy dołączą do globalnej społeczności, która zrzesza ponad 400 burgerowni w 22 krajach z różnych stron świata. Każda z nich otrzymuje szereg materiałów i produktów HEINZ, możliwość korzystania z wiedzy ekspertów marki oraz szansę na rozwój, rozpoznawalność i przede wszystkim pozyskanie nowych klientów.
Przekonali się o tym zwycięzcy poprzedniej polskiej edycji, z których część pozostaje w Heinz Selection na kolejny rok, tworząc wspólnie ekipę ALL STARS.
Kolejna edycja odbędzie się już w następnym roku. Informacje na temat harmonogramu zgłoszeń będą publikowane na profilach Kraft Heinz Food Service – Facebook i Instagram.