Kulinarne SMAKKi Premium, to strefa dedykowana profesjonalistom z branży gastronomicznej i HoReCa, która prezentują najnowsze trendy w sztuce kulinarnej, ale także stanowi znakomitą okazję do nawiązania kontaktów biznesowych. Podczas trzech dni targowych, odbywać się będą liczne konkursy, mistrzostwa oraz pokazy kulinarne z udziałem znakomitych szefów kuchni oraz ekspertów branży HoReCa.
– Konkurs WEGE „Złoty Karczoch” został stworzony z myślą o kuchni wegetariańskiej i wegańskiej, który stworzyliśmy wspólnie z naszą ambasadorką Katarzyną Gubałą.
– Druga edycja konkursu HEINZ Selection Finals stworzony przez firmę Kraft Heinz zmyślą o niesieciowych burgerowniach.
– Mistrzostwa Polski Kuchni Tajskiej, są to pierwsze tego typu mistrzostwa w naszym kraju, stworzone dla restauracji serwujących kuchnię tajską, które organizujmy wspólnie z Darią Ładochą
– Wspólne „Garowanie” z Patrykiem Galewskim i młodzieżą z projektu PaKa na specjalnie stworzonej dla nich przestrzeni.
– Liczne pokazy i warsztaty kulinarne dostępne na stoiskach naszych wystawców
Koordynator Sprzedaży
Komat
Brand Ambasador
Segafredo Zanetti Poland
Szef Kuchni
Kraft Heinz Foodservice Poland
Założyciel firmy GastroWiedza
Ekspert i Praktyk gastronomii z wieloletnim doświadczeniem
Executive Chef
Sodexo Poland
Współwłaściciel
V4B Vision For Business
BWT
Key Account Manager
Koordynator ds. Sprzedaży DPD Food
DPD Polska
Prezeska spółek
DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o
Dyrektor Zarządzania Produktem
WELBILT DEUTSCHLAND GMBH
Speciality Coffee Association
National Coordinator
Szef Działu Zakupów i Rozwoju Biznesu
Grafen Europe
Współzałożyciel
Mapal Polska
Dyrektor Generalny
MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.
“Pierwsza edycja targów SMAKKi to potwierdzenie, że branża HORECA opiera się przede wszystkim na budowaniu wzajemnych relacji, których wynikiem są sukcesy biznesowe – takim miejscem było wydarzenie SMAKKI. Spotkanie w jednym miejscu Producentów, Restauratorów oraz Firm pracujących w branży profesjonalnej daje miejsce na rozmowy o przyszłości, o kierunkach oraz potrzebach sektora HORECA”
Hempeat
Współwłaściciel firmy
“Staraliśmy się przygotować tak nasze produkty, by pokazać ich nowe odsłony i koncepty, a także jak i gdzie można je wykorzystać, inaczej w restauracji czy na stacji benzynowej. Na SMAKKach zrealizowaliśmy nasz cel wizerunkowy, gdyż udało nam się zaprosić wielu klientów, w tym osoby decyzyjne, co nie zawsze jest łatwe. Tu przyszli i mieli dla nas czas”
AJ Food, brand partner of Farm Frites.
marketing manager
“Zwróciliśmy uwagę na SMAKKi, gdyż jest to nowy format w Polsce i głęboko wierzymy, że może stać się wiodącym eventem w branży. Część naszej działalności opiera się na dostarczaniu odpowiedniej wody dla gastronomii: hoteli, restauracji i kawiarni, a zadaniem naszej marki jest zapewnienie takich produktów, jak filtry gastronomiczne czy dystrybutory, które optymalnie uzdatnią wodę. Właśnie taki asortyment szeroko zaprezentowaliśmy podczas targów”
BWT Polska
dyrektor marketingu
“Dla nas nie tylko ważny jest klient ostateczny, czyli właściciel obiektu gastronomicznego, ale także partnerzy handlowi, którzy są przedłużeniem naszego ramienia. To oni rozpowszechniają markę Komat na polskim i międzynarodowym rynku, więc przedstawienie im nowych produktów na targach jest dla nas bardzo ważne. 90% naszych najważniejszych klientów przybyło na SMAKKi, by spotkać się i poznać nowości, co przy obecnym tempie życia nie jest łatwe”
Komat
dział marketingu
“Dzisiejszy rynek HoReCa potrzebuje odejścia od schematów i wejścia nowych, często zaskakujących i niezwykle skutecznych rozwiązań. Takim rozwiązaniem jest właśnie usługa DPD Food. Podczas targów przeprowadziliśmy wiele rozmów, które z pewnością przełożą się na owocną współpracę. Cieszę się, że byliśmy częścią SMAKKów. Chciałbym podkreślić też przyjacielską atmosferę i troskę organizatorów o każdego wystawcę, co jest znakiem szczególnym SMAKKów”
DPD Food
koordynator ds. sprzedaży
“Sektor HoReCa jest zdecydowanie wyjątkowy, ponieważ bardzo nakierowany i zaryzykuję stwierdzenie – od zawsze bardzo mocno nastawiony na wzajemne relacje i budowanie więzi podczas branżowych spotkań.Na SMAKKach liczyliśmy na konkretne leady sprzedażowe i te targi spełniły swoją rolę. Nie było tam autokarów młodzieży, za to konkretni biznesowi klienci o sprecyzowanej potrzebie z bardzo dojrzałym podejściem i wiedzą.”
Winterhalter
dyrektor komunikacji i marketingu
Prosimy wysiąść na dworcu Warszawa Zachodnia, który znajduje się 5 – 10 min pieszo od Hali EXPO XXI
Chcąc poruszać się metrem linii M1 należy wysiąść na przystanku Świętokrzyska, Politechnika lub Centrum. Następnie przesiąść do autobusu o numerze 178 (Przystanek Świętokrzyska), 167 (Przystanek Politechnika) lub 105 (przystanek Centrum), a następnie wysiąść na przystanku Prądzyńskiego w przypadku linii 178 i 167 lub PKP Kasprzaka w przypadku autobusu 105.
Wybierając metro linii M2 możemy wysiąść na przystanku Rondo Daszyńskiego i dojechać autobusami linii: 255, 105, 178, 109.
Linie autobusowe:
Linie tramwajowe:
23 marca 10-18
24 marca 10-18
25 marca 10-14
606 274 962