To globalny program kierowany do Burgerowni niesieciowych (poniżej 10 lokali pod tą samą nazwą), czyli lokali gastronomicznych, których głównym filarem działalności jest przygotowanie oraz sprzedaż burgerów.
Zgłoszenia do nowej edycji zostały zakończone 12 lutego 2024. Burgerownie, które zakwalifikują się do finału wezmą udział w konkursie HEINZ Selection Finals, który odbędzie się 21 marca 2024 roku podczas Gastrotargów SMAKKi w warszawskim EXPO XXI.
Zadaniem 20 finalistów będzie przygotowanie swojego flagowego burgera, który da im szansę na zwycięstwo. Obowiązkowe będzie użycie co najmniej jednego sosu HEINZ. Wśród kryteriów wyboru znajdzie się przede wszystkim smak i wygląd, ale także sposób pracy przygotowującego.
Komisja konkursowa składać się będzie z Jury Profesjonalnego, które zgromadzi Doradców Kraft Heinz z Polski i zagranicy oraz Ekspertów naszych Partnerów, a także Jury Degustacyjnego wśród, których zasiądzie manager marki Heinz Steve Chantry oraz kulinarni Influencerzy: Maciej je, Bagiński oraz Jawor.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do obserwowania mediów społecznościowych Kraft HEINZ Foodservice Polska, gdzie znajdują się bieżące informacje o szczegółach zbliżającego się wydarzenia.
Posłuchaj ich podcastu o burgerowych trendach w 2024!
10:00-17:30