Kawowy zawrót głowy tylko na SMAKKi GASTROTARGI!
SMAKKi GASTROTARGI to nie tylko wydarzenie związane z gastronomią ale również z kawą. W tym roku ponad 1/3 wystawców pochodziła z branży kawowej skierowanej do klienta B2B. Jest to pierwsza...
Stały się wydarzeniem na miarę światowych eventów HoReCa.
Zgromadziliśmy czołowych producentów sprzętu, wyposażenia oraz produktów dla tego sektora rynku.
Tworzymy imprezę, która zmienia oblicze targów HoReCa w Polsce
Zaufało nam ponad 140 czołowych firm z branży HoReCa
Odwiedziło nas blisko 6 tys. profesjonalistów
Współpracowaliśmy z blisko 80 ekspertami z branży
Ponad 15 konferencji, wykładów, debat, mistrzostw, konkursów i pokazów kulinarnych
Koordynator Sprzedaży
Komat
Brand Ambasador
Segafredo Zanetti Poland
Szef Kuchni
Kraft Heinz Foodservice Poland
Założyciel firmy GastroWiedza
Ekspert i Praktyk gastronomii z wieloletnim doświadczeniem
Executive Chef
Sodexo Poland
Współwłaściciel
V4B Vision For Business
BWT
Key Account Manager
Koordynator ds. Sprzedaży DPD Food
DPD Polska
Prezeska spółek
DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o
Dyrektor Zarządzania Produktem
WELBILT DEUTSCHLAND GMBH
Speciality Coffee Association
National Coordinator
Szef Działu Zakupów i Rozwoju Biznesu
Grafen Europe
Współzałożyciel
Mapal Polska
Dyrektor Generalny
MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.
To święto gastronomii, na którym warto być. Przeżyj to z nami jeszcze raz i przekonaj się, że SMAKKi to coś więcej niż targi. To relacje, emocje i prawdziwa radość tworzenia czegoś wspólnie. #GastronomiaWspólnaSprawa
Wszystkich nas łączy wspólny cel: rozwój gastronomii rozumiany jako rozwój każdego gastrobiznesu, zdobywanie nowych kompetencji i umiejętności oraz podnoszenie poziomu profesjonalizmu oferowanych usług i produktów. Wszystko po to, aby móc dostarczyć najwyższą jakość tym, którzy są przecież najważniejsi, czyli naszym gościom i klientom.
SMAKKi GASTROTARGI to nie tylko wydarzenie związane z gastronomią ale również z kawą. W tym roku ponad 1/3 wystawców pochodziła z branży kawowej skierowanej do klienta B2B. Jest to pierwsza...
“Pierwsza edycja targów SMAKKi to potwierdzenie, że branża HORECA opiera się przede wszystkim na budowaniu wzajemnych relacji, których wynikiem są sukcesy biznesowe – takim miejscem było wydarzenie SMAKKI. Spotkanie w jednym miejscu Producentów, Restauratorów oraz Firm pracujących w branży profesjonalnej daje miejsce na rozmowy o przyszłości, o kierunkach oraz potrzebach sektora HORECA”
Hempeat
Współwłaściciel firmy
“Staraliśmy się przygotować tak nasze produkty, by pokazać ich nowe odsłony i koncepty, a także jak i gdzie można je wykorzystać, inaczej w restauracji czy na stacji benzynowej. Na SMAKKach zrealizowaliśmy nasz cel wizerunkowy, gdyż udało nam się zaprosić wielu klientów, w tym osoby decyzyjne, co nie zawsze jest łatwe. Tu przyszli i mieli dla nas czas”
AJ Food, brand partner of Farm Frites.
marketing manager
“Zwróciliśmy uwagę na SMAKKi, gdyż jest to nowy format w Polsce i głęboko wierzymy, że może stać się wiodącym eventem w branży. Część naszej działalności opiera się na dostarczaniu odpowiedniej wody dla gastronomii: hoteli, restauracji i kawiarni, a zadaniem naszej marki jest zapewnienie takich produktów, jak filtry gastronomiczne czy dystrybutory, które optymalnie uzdatnią wodę. Właśnie taki asortyment szeroko zaprezentowaliśmy podczas targów”
BWT Polska
dyrektor marketingu
“Dla nas nie tylko ważny jest klient ostateczny, czyli właściciel obiektu gastronomicznego, ale także partnerzy handlowi, którzy są przedłużeniem naszego ramienia. To oni rozpowszechniają markę Komat na polskim i międzynarodowym rynku, więc przedstawienie im nowych produktów na targach jest dla nas bardzo ważne. 90% naszych najważniejszych klientów przybyło na SMAKKi, by spotkać się i poznać nowości, co przy obecnym tempie życia nie jest łatwe”
Komat
dział marketingu
“Dzisiejszy rynek HoReCa potrzebuje odejścia od schematów i wejścia nowych, często zaskakujących i niezwykle skutecznych rozwiązań. Takim rozwiązaniem jest właśnie usługa DPD Food. Podczas targów przeprowadziliśmy wiele rozmów, które z pewnością przełożą się na owocną współpracę. Cieszę się, że byliśmy częścią SMAKKów. Chciałbym podkreślić też przyjacielską atmosferę i troskę organizatorów o każdego wystawcę, co jest znakiem szczególnym SMAKKów”
DPD Food
koordynator ds. sprzedaży
“Sektor HoReCa jest zdecydowanie wyjątkowy, ponieważ bardzo nakierowany i zaryzykuję stwierdzenie – od zawsze bardzo mocno nastawiony na wzajemne relacje i budowanie więzi podczas branżowych spotkań.Na SMAKKach liczyliśmy na konkretne leady sprzedażowe i te targi spełniły swoją rolę. Nie było tam autokarów młodzieży, za to konkretni biznesowi klienci o sprecyzowanej potrzebie z bardzo dojrzałym podejściem i wiedzą.”
Winterhalter
dyrektor komunikacji i marketingu
Rozwój polskiej gastronomii jest naszą wspólną sprawą. Dlatego w GASTROTARGACH SMAKKi udział biorą czołowi producenci sprzętu, technologii i wyposażenia oraz produktów spożywczych dla HoReCa.
Do współpracy zapraszamy wszystkich, którzy chcą się stać częścią tego biznesowego wydarzenia.
Grzegorz Sendor
MANAGER TARGÓW